Jag är på topp idag!

Klockan är 11 och jag har ätit frukost, gått fram och tillbaka till gymmet (ca 45min promenad) och tränat! Ska hoppa in och duscha när jag stretchat (Hur stavas det??)

Blir smått irriterad på mina träningskompisar... den senaste månaden har jag tränat ensam... det är väl okej men det tråkiga är att ta sig dit och hem själv. Saknar att kunna snacka lite skit på vägen sen träna som tusan, man blir mer taggad om man har någon med sig, och sen tycka synd om varandra dagen efter när träningsvärken kommer :-) Jaja ska sätta ut en annons tror jag "Träningskompis sökes, måste träna minst 3 dagar i veckan" Haha

Idag kommer bli en tuff dag på jobbet. Chefen (regionschefen) kommer vid 14... den mindre snälla. Jag vet att på hennes position måste man vara väldigt bestämd och se till att det bli resultat men måste man skrämma ihjäl folk för det? Möten men henne är som att sitta hos rektorn och bli utskälld! (för er som skötte er under skolan; som att bli rejält utskälld av föräldrarna så du skäms :-)) Hon berömmer aldrig eller ser till det som faktiskt blivit bättre. Jag skulle respektera henne om hon var lite trevlig och glad men bestämd. Men men jag har ju börjat dagen bra så jag kanske bara kan låta det hon säger rinna av mig! Är man inställd på att hon är en bitch tycker man nog inte det är så farliga saker hon säger :-D

Om min chef säger upp sig idag ska jag också göra det. Jag vill inte jobba kvar utan henne. Vi har jätte kul ihop och utan henne går jag in i väggen. Är lite nervös måste jag säga....

Jaja uppdaterar senare!
Ha en kanon dag nu!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0