Long time, no see

Ja eller hur... orkar inte uppdatera helt enkelt! Händer ingenting speciellt egentligen...

Livet flyter på som vanligt... jobb och jobb, träna, festa på helgerna och ja thats it! Lever precis som när jag var 18 bara att jag inte pluggar och jobbar mer. Iofs var jag ute på krogen jämt då men det har byts ut mot hemma kvällar/fester med diverse folk.... Känner mig uttråkad.
Absolut inte på grund av umgänget! Ni är alla underbara människor men jag syftar på mig själv...

Jag är snart 24 (Shit, snart 25!) och vad har jag gjort med mitt liv...? Hoppat mellan olika jobb, alltid jobbat för mycket, festat en hel massa, bor kvar i hyresrätt, bor fortfarande i Eskilstuna och har fortfarande inte börjat plugga... Vad ska jag göra med mitt liv? Är det här allt...?

J
ag önskar att jag tog steget som 19-20 åring och flyttade... nu är det så komplicerat... säga upp ett fast jobb, lägenheten, komma fram till vad Micke ska göra under tiden och sen komma på vad man ska plugga och sen dra..
En lite rolig sak är att jag börjat hålla på med lite scrapbook, ganska rogivande måste jag säga!

Känner mig deprimerad... jäkla höst väder! Kanske behöver skriva av mig... Borde börja blogga mer kanske.
Saker och ting går inte som jag vill... känns som om allt håller på att spricka. Känns som orken tagit slut. Kroppen säger ifrån. Ovisheten. Hoppet.

Nä nu ska jag sluta gnälla och göra någonting vettigt! Ta hand om dig!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0