Förbannade borrande

Våra jävla idiotgrannar har nog ingenting kvar att borra i snart. Det borras på kvällarna, morgonen och till och med lördag förmiddag när man är hemma och tar det lugnt! Okej bättre det, för nån vecka sen började idioterna 20.30 en fredagkväll... kul
Vad är det man sätter upp som kräver så mycket skruv??

Sitter i soffan och funderar på om man ska träna kanske? Känner mig tung i huvudet efter födelsedagsfesten hos Jojo igår. Det var trevligt men jag och Liam hade nog roligast! Jag hamnade i hans rum och lekte med honom medan de vuxna pratade och drack hihi

Var hem till Jocke också, han fyllde också år igår men han hade tagit ett glas för mycket och behövde sova så vi gick tillbaka till Jojo.

Ikväll ska Micke och Tobbe titta på fotboll och öla och jag ska till Linda med Kim och Anna. Hoppas på en lugn kväll :-) Hoppas kan man ju...

Ha en kanon helg!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0