Helgen som gick

... bestod mycket av huvudvärk, snuva och hosta :-( Jag blir aldrig av med den här jäkla förkylningen!

Fick ett tips om att pressa vitlök i kokande vatten och sen dricka, det hjälper inte kan jag säga. Magknip och det smakar skit i munnen en evighet, dessutom luktar det inte direkt gott om en sen!

I fredags efter jobbet gick vi till Dannes med Angelica, Madde, Danne, Gunilla och Anna för att äta lite grillbuffé. Det var mysigt men det hade varit ännu bättre utan alkolister och pundare...
Det blev en tidig kväll för oss eftersom att jag är sjuk och sen är man ju inte direkt pigg på fredagar! Så när vi ätit drog de andra på förfest för att sedan gå ut medan vi hyrde film. Har du inte sett Johan Falk filmerna så hyr dem nu!

I lördags jobbade jag och sen åt vi lite middag innan Madde, Danne och Angelica kom över och kollade på film. Jätte skönt med en nykter kväll och idag känner man sig utvilad! Kan ju bero på att man fick sova en timma extra!

Idag ska vi träna, nu skiter jag i förkylningen!, och sen äta någonting gott! Utan feber så borde man kunna träna, det är ju mest hosta??
I morgon åker Micke igen, denna gång till Norrköping/Fallköping... borta till torsdag! Fan va trött jag är på det här!
Som tur är ringde securitas i fredags så nu är bollen i rullning, möte nästa vecka :-)

H
a en mysig söndag allihopa!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0