Hm

Jaha ja. Blev inte mycket av det planerade gjort denna morgon. Jag skulle ha gått upp kl 7 och tvättat och sen dragit ner till gymmet kl 10 för att träna core. Jag sov till 9 och vaknade med snuva och huvudvärk... jag säger det igen, jäkla höst!
Hur farligt är det att träna med förkylning? Vart drar man gränsen? Kan man träna med en lätt förkylning? Jag är mer eller mindre förkyld hela vintern så i så fall kan jag ju aldrig träna :-(

Ska ner till jobbet till kl 14. Idag började rean så har du inget för dig så kom ner och handla lite :-)

Micke kom hem igår så nu är allt som vanligt igen. Känns skönt att sova tryggt igen :-)
Jag blir tydligen "kidnappad" på fredag efter jobbet. Han har bara sagt att jag ska packa ner badkläder och ett ombyte men sen vet jag inte mer! Vet inte ens vad jag ska ha på mig. Det är det värsta med överraskningar, jag vet ju inte vart vi ska och därför inte vad jag ska ha på mig! En kille har det alldeles för enkelt. Antingen har de t-shirt eller skjorta med jeans och ser ändå välklädda ut. En tjej har för många altenativ; klänning, tunika, jeans, leggins, kjol.... hjälp

J
ag vill passa på att säga till Jossan att det jag har skrivit har jag skrivit när jag varit förbannad och jag minns inte vad det handlade om direkt men det är gammalt. Du vet att vi hamnade lite snett för ett par år sedan men det är väl glömt nu...? Jag bloggar för att få ur mig saker och ting.

Nä om man skulle göra något vettigt kanske!
Ha en kanon dag!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0