Höst

Urch ja, nu är det verkligen höst! Blåser kallt, är svinkallt rent allmänt, grått och regnar till och från... urcha! Hur ska man orka med det här och överleva till sommaren...? Jag önskar att jag vore miljonär och kunde sticka utomlands under hösten! 

Vintern är mer okej. Då har man vant sig med kylan och snö är inte lika jobbigt som regn. Det blir ju ljusare också och det känns varmare. Ska man vara lite mer positiv kan man ju säga att det är mysigt att gå till ett fint café och ta en kaffe eller varm chocklad, man kan mysa hemma med ljus och se mer på film.
Nä det får bli träning och kilovis med vitaminer så ska vi nog överleva i år också! :-)

F
ör hoppnings vis får vi låna en stuga uppåt i landet också så vi kan åka på en liten minisemester/weekend och åka lite skidor. Jag måste bara lära mig först, annars är väl pulka ganska kul? Hihi Säkrare iallfall om man inte vill bryta några ben.

Dagen har som de flesta bestått av jobb och nu sitter jag i soffan och väntar på att Micke ska komma hem. Egentligen skulle jag träna men börjar bli krasslig, känner mig febrig och allmänt sänkt (Jäkla höst!) så jag får nog vila idag.

Hoppas ni klarar er från förkylningarna!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0