Ny vecka

Guud vad fort helgerna går! I och för sig tiden också! :-) Det är snart första advent ju!
Vad ska man hitta på i julklapp till alla då?? Måste hitta några som inte kostar för mycket efter som det är ganska många och betydligt fler utgifter nu för tiden!

Ingenting är klart är men.... vi ska köpa lägenhet! Vi har hittat två stycken som vi kan tänka oss. Den ena är lite för dyr men är den fin kan vi tänka oss att betala det. Lite beror på banken också. Jag vill helst ha radhus men jag tror vi får börja med en 2:a eller 3:a.
Det finns ett jätte fint radhus i Gustavsborg men då måste vi ha en till bil och sen blir det svårare om man ska vara i stan på kvällen. Både jobbet och gymmet ligger ju i stan.
Hoppas verkligen att banken säger ja!

Idag är en typisk måndag. Jag ska träna med Angelica och sen stressa hem och duscha och sen iväg till jobbet och jobba till kl 19 ikväll.
Jag tränade ju igår och det gick bra, kände mig lite ansträngd på crosstrainern men annars kändes det bra.
Micke ligger borta så det bli middag med soffan ikväll :-(

Nu ska jag göra nytta!

Ha en kanon bra start på veckan allihopa!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0