Söndag

Jaha nu var det söndag igen då. Jag gillar söndagar, speciellt dem man är ledig på! Vi (jag iallafall) sov länge, blev väckt av älsklingen som hade gjort frukost. Han är så söt! <3

Det blev riktigt sent igår. Vi kom inte hem fören vid halv 4 imorse! Men vi hade en riktigt trevlig kväll! Vi ses inte så ofta så när vi väl gör det brukar det kunna vara lite stelt men igår var det inga problem! Anna och jag har nog inte setts på 2 år, eller jo men inte umgåtts, så det var riktigt kul att prata om allt och inget. Hon vill börja träna med mig :-) Kul, kul

Idag ska vi till farmor och fika, och sen tvätta och träna. Äta lite mat och mysa i soffan. Micke åker ju i morgon men kommer hem istället för att ligga kvar :-) Skönt, jag vill inte sova själv.

Ska man köpa en tvättmaskin eller inte...? Hur mycket dyrare blir elen? Är det värt det? Jag tycker det skulle vara skönt att tvätta tränngskläderna och sånt...

Träningen ja, det känns inte som det blir något resultat... jag vill ju att det ska synas att man tränar... känns tråkigt... Jag vill känna mig snygg. . . .
Jag har en konstig känsla... ångest liknande. Jag var inte full igår men ändå känns det fel. Känns som jag dricker för ofta och jag blev pikad igår... jag och Micke tar ett glas vin under helgerna och det är fest ganska ofta men varför får jag då höra av vänner att vi dricker jämt...? Snällt. Visst jag borde kanske ha en vit helg men det är väl min ensak...? Jag mår verkligen dåligt och det känns som om folk ser ner på mig... urch, man blir ju fan deprimerad!


Nä nu ska jag få lite gjort!

Puss & Kram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0