Suck

Fan vilken jäkla skit dag det blev! Känns som allt har gått fel. Inte allt kanske, det var överdrivet, men det har varit sjukt mycket idag och det gick fan inte att sälja någonting på jobbet och dessutom gick det åt helvete att försöka hänga om! FAN
Jag håller nog på att bli sjuk. Känns som jag har feber.

Egentligen är det bara synd om mig nu... så jag ska försöka sova och sluta klaga på allt. Jag sov inte många timmar i natt. Micke kommer inte hem fören i morgon, ännu en natt ensam. Jag saknar verkligen att ligga i hans famn. Visst det är bra att sakna varandra men när jag haft en skit dag vill jag ha honom här!
Angelica skickade sms kl 19.30 och skrev att de skulle värma upp;fan! Jag glömde träningen också!

Jag har iallafall världens underbaraste granne! Hon hade gjort en fruktsallad till mig när jag kom hem från jobbet! Tack

N
u hoppas vi på en bättre dag i morgon! Sov gott!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0