Vardag

Denna vardag är ganska skön men det är jäkligt ensamt hemma. Kunde inte somna igår, tror klockan var 01.30 eller mer när jag somna. Vaknade kl 4 i morse för att jag glömt stänga av Mickes larm :-( försökte somna om men låg och slummrade fram till 10. Trött är man iallafall!

Har en hel del att göra på jobbet också. Chefen är sjuk så jag får hoppa in för henne. Ärenden, banken, blommor, skyltning och delegera personal. Tror jag också håller på att bli sjuk.

Har egentligen ingenting att säga förutom att jag saknar Micke jätte mycket! Hoppas på att han kommer hem ikväll men om det vill sig illa kan dem inte åka fören i morgon.

Nu städar grannen där nere så jag kanske ska ta och göra samma sak? :-)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

hihi jaa, här var det storstädning :D

2009-10-13 @ 19:27:45
URL: http://dojdan.blogspot.com
Postat av: Anonym

saknar dig jætte mycket med

2009-10-13 @ 20:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0