Ajaj :-)

Jag har träningsvärk i varje muskel i hela kroppen! Men på nått sjukt sätt känns det bra :-) Då har man ju tränat rätt! Måste ju bli vältränad till Thailand eller sommar semestern. Thailand kanske inte blir fören november -10.

Tack så mycket för hjälpen med katten! Jag bytte sand och han har slutat kissa i badkaret och på handdukarna! Det måste ha varit på grund av ostädad låda (pinsamt) Väldigt dåligt av mig men det är nog någon lukt som inte vi känner. Jag skurade iaf ur lådan och bytte sanden. Då vet ni det om det händer er!

Idag ska jag städa och fixa hemma. Jag ska ta en fika med Jojo och sen jobba kl 15.00.
Ni har väl inte missat att det är Kungsgatans dag i morgon mellan 19.00-21.00? Massor med erbjudanden och rabatter i hela stan!

I
helgen blir det födelsedags fest #2 och tjejmiddag... *suck* Jag vill inte... Jag har inte haft en lugn kväll/helg på en evighet! Men födelsedagsfester kan man inte skjuta på och tjejmiddagen är ganska svår att få med alla på. Får se, vi kanske ställer in.

Micke åker på måndag och blir borta i torsdag, nu börjar skiten igen... Han kommer ligga borta i veckan i tre veckor... kul. Visst, det är bra och bla bla bla men när man bor ihop är det bara jobbigt och ensamt. Visst dagarna går bra men kvällarna/nätterna är jobbiga (är inte det en Lena ph låt?) Nej men det löser sig, bara tråkigt att det är så. 

Nä nu ska jag sätta fart! Ha en kanon dag!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0