Söndag

Jaha ja söndag igen... bakis. Måste sluta festa nu... kroppen är helt ihjäl!

I fredags var det stress, stress och mer stress. Jobbade till 15 (full fart hela tiden) var till systemet och satt hos frissan i 2h och kom hem och tog en öl. Dåligt val, trött och sliten efter veckan och så dricker man på det...

Vaknar bakfull med rödvinshuvudvärk och tvingar iväg mig själv till jobbet. Kommer hem och mår dåligt och sen var det dax igen... vi kom väl hem vid 3 i morse... jag är för gammal för det här!

Vi träffade lite ny gammla bekanta igår och bestämde oss för att börja ha parmiddagar, jätte kul. Hoppas bara att det blir av!

Jag blev jätte nöjd med håret förresten! Jag har ljusa slingor i håret nu och ska prata med henne och be henne göra lite mörka/koppar färgade slingor också :-)
Träningen har blivit lidande den här veckan. Jag blev slö... tränade iofs sö, må och ti men ändå. Målet är varannan dag så ikväll blir det puls eller gymmet. Madde lovade att följa med igår men det kanske var alkoholen som lovade...? ;-P

Är det någon som är bra på katter? Nova har fått nån idé om att man ska kissa i badkaret och på handdukar som ligger på golvet i badrummet... vad jag vet är det bara där han kissar också, varför? Jag måste kanske gå till vetrinären?

Nä nu ska jag försöka piggna till så jag kan träna sen. Måste tvätta också...

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Han kan göra så för att han tycker att låda är för skitig. Testa och verkligen skrubba rent lådan eller köpa ny. Det kan finnas lukt (amoniak=kiss)som inte vi känner med som han gör. Ozzy hade en sån period.

Puss!

2009-09-27 @ 16:54:14
URL: http://vargarnasdam.blogg.se/
Postat av: Fröken fräken

En sån där katt har jag vart kattvakt åt. Vi snackade med en veterinär som kom med en ytterligare kattlåda (ifall hon ville ha två att välja på liksom) men det funkade ändå inte så bra. Så jag vet inte vad som har hänt. Min katt hos mamma och pappa har aldrig kissat någon annanstans än i lådan.

Den kanske vill markera något (?)

Hör med en veterinär..

2009-09-29 @ 20:54:30
URL: http://fraknarnas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0