Jobbigt just nu...

Jag vill bara beklaga mig lite... allt är väldigt jobbigt just nu!

Sover dåligt, jobbar dubbelt.. från 8 till 19.30 varje dag... eller så börjar jag 10 och kommer hem ännu senare. Jag vet inte varför det är så svårt att säga nej istället för "klart jag hjälper dig". Det värsta är inte att jobba utan att inte ha något liv...

Jag hinner inte träffa någon längre, de flesta har tröttnat på att ringa och få till svar, om jag ens kan svara, "jag jobbar, ringer dig sen".
Jag vill vara glad och pigg men numera är allt som ett vakum... jag är vaken men ändå inte, jag vill hitta på saker men kroppen skriker bara nej! Jag vill träna men tiden finns inte.

Är så förbannat less och känner mig helt ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0